top of page
פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים!

מה אני אגיד לכם, הנערות של היום מדהימות אותי בחריפות שלהן , באחת מהפקות הבוטיק שהפקתי לנערה שחגגה בתמצווש היא אמרה לי בקור רוח:״ שירי את יודעת בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים , חתונה לא בטוח״...

מה אני אגיד לכם איזה תובנות והיא רק בת 12!

מאותו יום זה המוטו שלי בהפקות בוטיק שאני רוקחת לבנות הפרטיות שלכם לכבוד החגיגה הכל כך מיוחדת ומשמעותית עבורן:הבתמצווש!

כשהשוק מוצף בכל כך הרבה צילומים דומים , שבלוניים, מלווים בהמון עיבודי פוטושופ ומלאכותיות

אני החלטתי לתת לבנות שלכן חוויה אחרת אמיתית אותנטית , מאוד חשוב לי הקשר האישי עם הנערה, הקונספט היחודי שמותאם במיוחד עבורה וכולל בתוכו את התחביבים שלה , ואת סגנון הלבוש שלה עם דגש על העצמה אישית . ההפקה מתבצעת ב-5 לוקיישנים קסומים בטבע , במרחבים ירוקים ומקורות מים קסומים , וכמובן שניתן לשלב לוקיישנים אורבניים לנערות שמתחברות לקונספט. כל הפקה אני בונה מא-ת והתפאורה בלוקיישנים השונים מתחלפת כמו תפאורה בהצגה האקססוריז הם יחודיים מקוריים עם דגש על החוויה של הנערה , הכל מוחשי , אין אצלי גלידות מפימו , או קאפקייקס מספוג , בהפקה שאני בוחרת לשלב גלידות , הגלידות הן אמיתיות , צבעוניות ומתוקות הנערות מקשטות אותן , טועמות חוות, בהפקה שאני בוחרת לשלב קאפקייקס , הקאפקייקס עשויים משוקולד איכותי. קרם הזילוף הצבעוני והמתקתק עשוי קצפת מתוקה וטעימה , הנערות מקשטות , טועמות , מעצבות. גם קיר הגרפיטי בהפקה הוא קיר אמיתי אותנטי אני לא מוסיפה רקע של קיר בפוטושופ או תמונה של ספריי צבע.

הנערות זוכות בלווי צמוד שלי לאורך כל ההפקה אני משלבת את הידע שלי בסטיילינג ובתורת הצבעים כדי לבחור עבורן את הבגדים והאקססוריז הכי מקפיצים ומדוייקים בשילוב עיצוב אווירה בלתי נשכחת , הנערות מקבלות ממני לווי צמוד בבחירת שמלת הבתמצווש עם טיפים והמלצות. כשאני פוגשת את הנערה ביום הצילומים הנערה יודעת בדיוק עם איזה בגדים היא הולכת להצטלם ואני מגיעה עם כל הסטים והתכשיטים שמוכנים בצורה מוקפדת ומדוייקת , אני מאפרת את הנערה באיפור קל ושיקי ומייד מתחילים בשלוש וחצי שעות של צילומים בלתי נשכחים בלי לבזבז זמן על בחירת בגדים ועל התאמת אקססוריז מזדמנים . גם את הבוק אני מעצבת לכל נערה בצורה יחודית עם טאץ׳ אישי שמשאיר לכל נערה מזכרת בלתי נשכחת מגיל 12 הנפלא!


bottom of page